2014. november 25., kedd

Prológus

A bútorszállítók  estefele végeztek is , úgyhogy egyedül maradtam az új szobámban , ami nem volt valami szép látvány  . Eredetileg egy csomó dolgom lett volna , de mivel holnap suli , ehhez volt legkevésbé kedvem.
A fejemben cikázó gondoltokra kerestem a választ. 
Milyen lesz a holnapi nap ???
A társaság már össze van szokva,  és most jövök én.  Vajon befogadnak?
-Kicsim !!! Megjöttem!  Kipakoltál??- halottam meg anyu hangját.
Abban a pillanatban olyan hamar pattantam fel a dobozról , hogy az ölemben tartott könyv  leesett a földre.
-Sophie  - jött be anyu a szobámba- nem sikerült kipakolni???- mosolygott , majd felemelte a kedvenc könyvemet a földről.
- Ezt olvasod újra?? - emelte fel  anyu a Twilight-ot .
- Tudod , hogy a kedvencem.
Anyu a tökéletes ellentétem. Nem csak a belső tulajdonságaink különbözőek , hanem a külsők is.
Amíg anyu magas , szőke , karcsú és iszonyatosan szép az arca én alacsony vagyok és barna hajú . A karcsúságot legalább anyától örököltem. Viszont én félénk vagyok , és soha nem volt egy barátnőm sem .
A tesóm , Harry volt az egyedüli barátom.  De ő ezelőtt egy évvel halt meg.  Pont ezért költöztünk anyával Forks-ba. Hogy felejtsünk.
Forks egy kicsi város valahol Washington mellett. Erdők veszik körül és rengeteget esik az eső.  Ha megszoktam Angliát , ezt is meg tudom szokni.
Aput nem ismertem meg , mert a  születésem után egy évvel meghalt.  Most 17 vagyok. A házunk szép , égkék színű falai vannak. Pont az erdő lábánál van. Egy szomszéd van közelben , az is úgy 50m- re innen.  A többi viszont több mint 2 mérföldre találhatók.
Holnap viszont kezdődik a suli. Most jobb ha nekilátott a szobám berendezéséhez.

2 megjegyzés:

  1. A történet jól kezdődik, bár a prológus egy kicsit rövidre sikeredett, de azért be tudtad mutatni a múltját egy kicsit. Maga a desing-val van egy kis problémám. (a fejlécen a 'á' - betű nem látszik - gondolom a betűtípus miatt) Nem vagyok egy kiváló ezekben a témákban, de oda más betűtípust választanék. A háttér mintás, és a bejegyzés háttere átlátszó - ez a probléma. Mivel minták cifrázák a blogodat a szövegbe is belemegy. Számomra egy kicsit zavaros.
    Amúgy maga a történet tetszik, ötletes, és kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle. Az első és a második fejezetekbe bele is kezdek. (:

    VálaszTörlés
  2. Hát igen , a desinget meg fogom változtatni, mivel nekem sem tetszik annyira. Hirtelen ötlet volt. De örülök , hogy eddig tetszik. :-)

    VálaszTörlés