2014. november 25., kedd

1 rész - "Csak egyszerűen megkérdezte a nevemet"

Sziasztok. Meghoztam a blogom első részét.  Ha tetszik , kérlek hagyj nyomot magad után.
Jó olvasást. :-)
A táskámat felkapva rohantam az automhoz. Igazából ez anyu autója , de mivel a munkatársa elvitte a munkába  , anyu nekem adta az autót . A  suli felé vezető utat már ismertem , hiszen tegnapelőtt  voltam bejelentkezni. Az átlagomnak köszönhetően fel is vettek.  Így máma kezdem a sulit.
Szerencsém volt , mivel épp akkor csengettek amikor leparkoltam a suli előtt. Amiután bezártam az ajtót , rohantam a titkárságra.
- Csókolom.  Sophie Morgan vagyok. A tegnape.....
- Tudom ki maga - szakított félbe. - A 124-es teremben kezdi , kémiával. Ez az órarendje , a tankönyvei , az iskola térképe és azt hiszem ennyi- nyomott a kezembe a titkárnő egy halom könyvet és lapot.
- Köszönöm- emeltem fel a könyveket és elindultam a 124-es terem felé. Amiután sikeresen fel értem a második emeletre valaki , a nagy rohanásnak köszönhetően,  nekem jött.  Mondanom sem kell , hogy minden könyv ami a kezemben volt a földön landolt.
- Úr Isten ! Bocsi , tényleg nem akartam.  Jól vagy? Annyira sajnálom. - segített fel a földről egy lány , majd kezdte felemelni a könyveket meg a szétszórt lapokat.
Én pedig csak bámultam.
- Tessék - nyomta a kezembe a könyveket. - Ja bocsi , várj segítsek. - vette el a felét.
- Köszi -mondtam.
- Mi a neved ? Az enyém Madeline Stewart. Mi az első órád ?? Hányadikos vagy ?? Hány éves vagy ? Én jövő hónapban 18 . Utolsó éves vagyok , és kémia az első órám. - hadarta el , majd nagy levegőt vett és rám mosolygott.
- Oké.  Elsősorban Sophie vagyok. Két hónap múlva 18,  én is utolsó éves vagyok és nekem is a kémia az első órám.
- Iii de jó !!! Ne már !!! Jujj! ! - húzta el a száját Madeline , amit sehová sem tudtam rakni.
- Mi van ??? - néztem rá a vörös rúzst viselő lányra.
- Luke mellett van csak hely. - mondta szomorúan
- És ??? - kérdeztem mert elsősorban nem tudtam ki az a Luke , és miért baj ha mellette ülök.
- Majd elmesélem szünetben. - nyitotta ki az ajtót.
- Kisasszony,  elkésett! - hallottam egy mély hangot a teremből.
- Igen de találkoztam az új osztálytársunkkal. Sophie-val. - mondta Madeline.
-Oh , értem.  Jöjjön beljebb kisasszony. - nézett rám a tanár. - Mr. Brown a nevem , az öné pedig Sophie Morgan , nem de ???
- De igen
- Foglaljon helyet ott - mutatott a legutolsó padra , ahol egy szőke fiú ült. Tehát ez lenne Luke.
Madeline egészen a padomig kísért , le rakta a könyveket a padra , összehúzott szemmel  nézett Luke-ra , majd elment. Luke csak mosolyogva nézte Madeline minden mozdulatát.
- Köszi Madeline! - mondtam.
- Nincs mit - nézett Vissza rám komor arccal.
Ezután helyet foglaltam mindent be raktam a táskámba , kivéve a kémia felszerelést . Miután elhelyezkedtem, Luke felrakta a karját a székem támlájára,  mire bizsergést éreztem a hátamban.
- Hello.  Luke vagyok. - nézett rám.
Egyenesen a táblát néztem . Most mondjam meg a nevemet ??? Vajon miért komorodott el Madeline arca Luke nevének hallatán ??? Nem mondom el a nevem.
- Sophie vagyok- mondtam , lehet , hogy Madeline volt pasija , ezért reagál így amikor Lukeról van szó.
- Sophie...- mondta mély hangon- Szép név.
- Ööö... Köszi - néztem rá.  Most akkor mi van ??? Miért mond ilyeneket ??? Annyira elkalandoztak a gondolataim , hogy észre sem vettem , hogy Luke-ot nézem. Ő pedig engem. Gondolom azért szólt ránk a tanár,  mert Luke arca centikre volt az enyémtől.
- Khm.  Elhiszem , hogy kémia órát ír az önök órarendjében , de nem ilyen kemiára gondoltam.  Szóval szeretném ha az ilyen jellegű dolgokat szünetben rendezzék el . Köszönöm. Szóval , visszatérve....- folytatta a tanár , de én már nem is figyeltem , csak Madeline arcát amin a félelem sugárzott. Mit csinált Luke , amitől ennyire fél Madeline ???
A szünet rettenetesen lassan jött. Annyi kérdés volt a fejemben , hogy képtelen voltam figyelni az órán.
Nem akartam többet beszélni Luke-kal. Izzadt a tenyerem az izgalomtól,  görcsölt a hasam. Már a vége felé rosszul lettem , és akkor csengettek. Madeline már a padom mellett állt , a táskáját pedig a kezében tartotta. Szó nélkül figyelte ahogy össze szedem a dolgaimat , majd nemes egyszerűséggel kirángatott  a folyosóra.  Amiután be raktuk a táskákat a szekrénybe ( elég közel van Madeline szekrénye az enyémhez) Madeline ki vezetett az udvarra , pontosabban a suli melletti bokrok közé ültünk le.
- Mi történt közted és Luke között?- szólalt meg.
- Nem tudom. Csak egyszerűen megkérdezte a nevemet.
- És te elmondtad ???
- Igen - feleltem , mert nem tudtam pontosan mi a baj.
- Sophie...
- Mi van?!- kiáltottam fel.- Mi a francért nem mondod már el , hogy miért félsz Luketól??? - ordítottam az arcába.
- Embert őlt Sophie !!!- ragadta meg a két vállam.
- Mi ?- hűlt meg a vér a testemben.
- Igen. Úgy kezdődött mint veled. Jött egy új lány ,Taylor.  Barátnők lettünk.  Majd jött Luke.  Akkor még úgy fogtuk fel a nyomulását , hogy Taylor tetszik neki. Majd pár hét múlva Taylor már nem is beszélt velem. Csak Luke-kal lógott. Majd egy este Taylor meghívott magához , hogy segítsek ruhát választani , mert buliba ment Luke-kal. A szülei szerint aznap este Taylor nem ment haza.  Másnap reggel megtalálták a testét , az erdőben , és.... és.... és- sírta el magát - össze volt vagdosva , és.... és.... A hátán egy hatalmas x volt vágva. - fejezte be és elsírta magát.
- Úr Isten.....-motyogtam.
- De ne félj , vigyázni fogok rád. - ölelt át szorosan.
- De honnan tudod , hogy Luke volt az? ??
- Senki sem tudja , pont ezért nincs börtönben. De , most gondolj bele.- mondta szomorúan. És igaza volt. Minden nyom az sugallta , hogy Luke volt a tettes.
A következő 5 órában kiderült , hogy csak három órán vagyok együtt Lukeval.  Kémia , Francia és matek.
Madelinenal pedig angolon, fizikán , tornán és technológián.
A suli végén   elköszöntem Madeline-tól , és éppen indulni akartam amikor anyu hívott.
Amiután elmondtam milyen volt az első sulis napom , ( Luke-ról nem mondtam semmit , csak azt , hogy a kémia laborban ő a padtársam)  anyu elmesélte , hogy felvették de sajnos éjjeli műszakba , vagyis délután 5-től reggel 8-ig. Egész héten dolgozik , és hétvégenként othon van.  És kapott eladó autót is , ezért a régit nekem adja.
Mivel máma anyu már nem jön haza , el döntöttem , hogy megcsinálom a házikat , majd megnézek egy filmet.
Miközben a The mortal instruments-et néztem egy fura hangot hallottam kintről. 

2 megjegyzés:

  1. Szia, Timi. Nekem eddig nagyon tetszik ez a blog jó a történet is, érzem hogy izgis lesz. Ha egy tanácsot megfogadnál a következőkben írd a "máma" helyett azt hogy "ma". Ne értsd félre csak egy jó tanács és alapból én sem beszélek tökéletesen, de azért egy blogot írni más mint egy hétköznapi beszélgetés a legjobb barátoddal :)
    várom a részeket :)

    VálaszTörlés
  2. Oké :-) Én elfogadom a tanácsokat , sőt örülök , hogy leírjátok , hogy mi tetszik / mi nem. Így tudok fejlődni. Szombaton hozom az új részt :-) ;-) :-D

    VálaszTörlés