2015. január 24., szombat

2. díj

Sziasztok. Megkaptam a blogom 2. díját  , amit nagyon szépen köszönök Ramóna Magdolna Balognak. 







Szabályok:
- Rakd ki kitől van
- Írj magadról 10 dolgot
- Válaszolj 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Küldd el 10 embernek

10 dolog rólam:
- 14 éves vagyok
- imádok olvasni , jelenleg Tava Kata - Nyitótánc c. könyvét olvasom
- szeretek énekelni , habár nincs jó hangom :P
- a két legjobb barátnőm külföldön lakik
- rajzmániás vagyok
- imádom a 5 seconds of summer-t
- imádom a lovakat
-nagy Green Day fan vagyok
- szeretem a csokit
- az alvásban jó vagyok , csukott szemmel tudom csinálni :P

10 kérdés + 10 válasz:
Kedvenc zenéd? 
      Az összes 5sos szám
Melyik lenne az a 3 dolog , amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre ?
       A telefonom , egy könyv ( sajnos nem vihetek többet ) , Nutella
 Filmek vagy sorozatok?
       Lehetetlen választani.........
Mi lenne a gyermeked neve ha majd lesz?
       Lány : Lola vagy Léna , Fiú : Dani vagy Ádám
Van háziállatod?
       Vannak halaim.
Kedvenc színész/színésznő? 
      Cameron Diaz.
Kívánhatsz hármat. Mik lennének azok?
      Találkozzak a 5sos-rel , Luke Hammings legyen életem szerelme ( :P) , legyen egy óriási házam          Floridában
Jobb vagy balkezes vagy?
       Jobb
Mikor Kezdtél írni ?
      Azt hiszem tavaly volt egy blogom , amit a második rész után törültem. Még volt pár          próbálkozásom , de egyik sem volt olyan sikeres mint ez .
Miért kezdtél el írni ?
      Rengeteg könyvet olvastam/olvasok , és mindegyik inspirált  . Azt gondoltam , hogy én is inspirálhatnám az embereket.

10 kérdés:
- Hány éves vagy ?
- Ha lenne egy hajód , milyen nevet adnál neki ?
- Kedvenc sorozatod ?
- Vannak testvéreid ?
- Kedvenc könyved ?
- Kedvenc zene ?
- KI a legfontosabb személy az életedben ?
- Kapsz egy repülőjegyet , mivel bárhova elmehetsz. Hova mennél?
- Kedvenc ruhadarab ?
- Kedvenc idézet ?

Akiknek küldöm 

Üzenem....
Half Bloods
Born To Die
Édes élet
Madeline blogja

bocsi , ez csak öt ....





2 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen a díjat! :))

    Üdv: Half-bloods csapata

    VálaszTörlés
  2. Meglepetés!!! Én is csak kaptam látom már kaptál egyszer! :)

    VálaszTörlés